De SEO-audits van Zash:
Laat je website voor jou werken
Een SEO-audit van Zash is jouw actieplan om hoger in Google te komen.
Dit is jouw ticket om je SEO aan te pakken en je website te laten opbrengen.
Geen idee waar te beginnen aan jouw SEO?
Bij Zash ben je aan het juiste adres.
Veel ondernemers willen inzetten op zoekmachineoptimalisatie: Het is dé manier om vlot klanten aan te trekken en schaalbaar te groeien. Maar toch slagen er niet veel in.
Want: Hoe moet dat nu juist? Waar moet ik beginnen? Heb ik hier wel tijd voor?
Vele vragen komen op en online lees je vanalles en niets over wat wel of niet te doen.
Merk jij ook dat...
- Je concurrenten telkens opnieuw met het werk gaan lopen?
- Te weinig mensen de weg naar jouw website vinden?
- Je twijfelt of je wel goed bezig bent omdat niets lijkt te werken?
- Je de energie niet vindt om aan je SEO te werken?
- Nieuwe klanten aantrekken aanvoelt als trekken en sleuren?
- Je niets kan met je vorige SEO-audit en de helft ervan niet begrijpt?
I get it. Ik weet hoe jij je voelt. En je bent niet alleen.
Want ik heb zelf al tientallen bedrijven geholpen met dezelfde challenges en frustraties.
Hoe zou jij je voelen als je…
- Een sparringpartner hebt die jou op weg helpt wanneer je even twijfelt?
- Eindelijk weet waar exact je kan beginnen om jouw SEO te upgraden?
- Geen uren tijd meer verliest en gefrustreerd raakt door twijfelachtige SEO-optimalisaties?
- Door een paar slimme zetten jouw website bovenaan in Google laat schitteren?
- Nieuwe leads en klanten aantrekt en zo consistent verkoopt zonder stress?
Yes, baby. Het kan gewoon met een SEO-audit van Zash.
Een totaalpakket dat analyses in mensentaal combineert met een gericht actieplan, begeleidende video’s en ondersteuning op maat.
Unieke SEO-pakketten, zodat jij vlotter geraakt waar je wil staan met jouw business.
Want SEO moet toegankelijk én fun zijn voor iedereen. Ook voor jou.
Jouw weg vooruit: Een SEO-audit van Zash
Unieke SEO-pakketten op jouw maat. Je kan kiezen uit 3 formules, afhankelijk van waar jij naar op zoek bent. Eindelijk eens een service die jou ècht helpt en jouw SEO een boost geeft. Een website in ontwikkeling, net gelanceerd of al even bezig? Jij kan groeien met Zash.
- Je krijgt een analyse in mensentaal.
- Je krijgt inzicht in hoe klanten naar jou zoeken.
- En je krijgt ondersteuning op maat zodat je zelf aan de slag kan.
Persoonlijk, op maat en met mijn volle aandacht. Want da’s wat jij verdient.
Zie het een beetje als autorijden naar een verre bestemming. Je rijdt toch ook niet zonder Waze, hé?
Laat mij jouw Waze zijn.
Zonder snelheidslimiet.
Vollen bak vooruit.
Prijs vanaf € 999 excl. btw.
Zo'n SEO-audit, wat houdt dat in?
Het zoekwoordenonderzoek is de basis van elke doordacht SEO-plan. Hoe zoeken klanten naar jouw bedrijf, waarop scoor je al en waar liggen er nog kansen?
Hier vorm ik de basis om jou zoekers te brengen die actief op zoek zijn naar jouw diensten of producten.
Inbegrepen: 2 webpagina’s
Deze stap wordt vaak vergeten, maar is cruciaal voor jouw SEO succes. Ik kijk onder andere naar jouw websitestructuur en user experience (UX).
Zo kan jouw website geoptimaliseerd worden, waarmee je zoekers én zoekmachines blij maakt. Win-win!
Inbegrepen: Technische SEO van je website algemeen + 1 webpagina.
Vanaf het Advanced Pack is er 1 content review bij jouw SEO-pakket inbegrepen.
Zo ben je er zeker van dat jouw SEO geboost wordt volgens de regels van de kunst.
Heb je geen zin om een heel rapport te lezen? Dan zijn de samenvattende slides voor jou.
In deze pdf vat ik de kern samen van jouw uitgebreid SEO-rapport zodat jij in een mum van tijd mee bent.
“Maar Yoshi… Waar moet ik nu mee beginnen?” De actielijst is het antwoord.
Een SEO-audit van Zash is gedetailleerd en uitgebreid. Ook al wordt er in mensentaal uitgelegd hoe jouw SEO ervoor staat, kan het soms toch overweldigend zijn. Daarom geef ik jou mee waar jij best de focus kan leggen, rekening houdende met waar jij naartoe wil met jouw zaak.
Niets zo vervelend als jouw SEO willen optimaliseren, maar niet weten hoe je dat nu precies moet doen.
Daarom heb jij binnen het Pro Pack recht op 3 mini videotutorials. Jij kiest op welke voorgestelde aanpassingen je hulp kan gebruiken, ik voorzie daar korte video’s voor. Zo kan jij zelf aan de slag met jouw SEO en hoef je niet te zoeken in jouw CMS of uren aan YouTube-video’s te bekijken.
Een Google My Business of Google Mijn Bedrijf-pagina is een echte booster voor jouw lokale online vindbaarheid. Ben je bv. een verzekeringsmakelaar actief in Brasschaat? Dan kunnen we met behulp van Google Mijn Bedrijf hierop makkelijker gaan focussen.
Ik zorg ervoor dat jouw Google My Business pagina aangemaakt of geoptimaliseerd wordt binnen het Pro Pack.
Met dit jaarabonnement heb jij recht op 4 online calls van 60 minuten per jaar.
In drie stappen naar online groei
Discovery call
De eerste stap is een vrijblijvend kennismakingsgesprek. We bekijken hierin waar jij naartoe wil en bepalen de focus van jouw SEO-audit.
Offerte & planning
Op basis van onze Discovery call ontvang je je offerte en de planning van de SEO-audit. Zo weet jij precies wat je wanneer kan verwachten.
Kick-off & accounts
Hier ga ik met veel plezier aan de slag met de analyse van jouw website. We regelen ook de toegangen tot alle nodige accounts.
Op zoek naar net wat meer SEO-ondersteuning?
En voor Pro-klanten ga ik nóg verder.
Live 1:1 coaching
Als Pro-klant kan jij kiezen waarop we focussen gedurende 3 uur. Ik kom tot bij jou, zodat jij al jouw vragen kan stellen en meteen kan implementeren.
Wil je jouw productpagina’s verbeteren? Een blog beginnen? Jouw best-sellers hoger in de zoekresultaten krijgen? Jij kiest.
Video tutorials op maat
Niets zo vervelend als jouw SEO willen optimaliseren, maar niet weten hoe.
Daarom krijg jij tot 3 mini video tutorials. Je kiest op welke voorgestelde aanpassingen je hulp kan gebruiken, ik voorzie daar korte video’s voor. Zo kan jij zelf aan de slag met jouw SEO en hoef je niet te zoeken in jouw CMS of uren aan YouTube-video’s te bekijken.
Performance dashboard
Met dit Google Looker Studio Dashboard kan jij zélf opvolgen hoe jouw online zichtbaarheid evolueert.
Dit SEO-dashboard geeft je meteen zicht op een aantal kritische factoren. Zo kan jij in een paar klikken zien hoe je groeit. En jij? Jij hoeft je daarover geen zorgen te maken, want ik zet dat voor jou op.
Vind het SEO-pakket dat bij je past
Essential Pack
De basis van je site (her)bekijken? Dan is dit pakket voor jou.
€ 999
- Zoekwoordenonderzoek
- Technische SEO
- Gedetailleerd SEO-rapport
- Actielijst
- Content review via Loom
- Online toelichting 45 min.
- Samenvattende slides
- Mini videotutorials op maat
- Halve dag 1:1 coaching
- Performance dashboard
- Google Mijn Bedrijf optimalisatie
- Quarterly check-ins
-
Content review
+ € 79 -
Online toelichting 45 min.
+ € 109 -
Quarterly check-ins
+ € 609 / jaar
Advanced Pack
Alle info die je nodig hebt met hands-on ondersteuning op maat.
€ 1.399
- Zoekwoordenonderzoek
- Technische SEO
- Gedetailleerd SEO-rapport
- Actielijst
- Content review via Loom
- Online toelichting 45 min.
- Samenvattende slides
- Mini videotutorials op maat
- Halve dag 1:1 coaching
- Performance dashboard
- Google Mijn Bedrijf optimalisatie
- Quarterly check-ins
-
Google Mijn Bedrijf optimalisatie
+ € 299 -
Quarterly check-ins
+ € 609 / jaar
Pro Pack
Het meest uitgebreide pakket voor als jij maximaal wil groeien.
€ 2.199
- Zoekwoordenonderzoek
- Technische SEO
- Gedetailleerd SEO-rapport
- Actielijst
- Content review via Loom
- Online toelichting 45 min.
- Samenvattende slides
- Mini videotutorials op maat
- Halve dag 1:1 coaching
- Performance dashboard
- Google Mijn Bedrijf optimalisatie
- Quarterly check-ins
-
Quarterly check-ins
+ € 609 / jaar
Prijzen zijn exclusief btw.
Besteed je liever alles uit?
Dat kan. We plannen een Discovery call in, bekijken hoe ik jou best kan ondersteunen en ik voorzie jou van een pakket op maat.
Done-for-you, it is.
Ik ben Yoshi, jouw SEO-specialist
Hi, ik ben Yoshi, oprichter van Zash. Met 2 hogere diploma's op zak en 4 jaar in het bedrijfsleven te staan, is het tijd om mijn SEO-kennis ook met jou delen.
Ik leerde de kneepjes van het vak bij een miljoenenbedrijf als online marketeer waar ik nog steeds verantwoordelijk ben voor de marketingstrategie, budgetten en ambitieuze targets. Combineer dit met mijn ervaring als ondernemer en dan zie je meteen dat ik ‘the drill’ ken.
Ik wil jou doen groeien met een duidelijk SEO-actieplan. En SEO... da's niet enkel mijn passie, maar ook mijn expertise.
See you soon?
Ik heb al gewerkt voor
Zij gaven hun SEO al een boost
Ik ben er klaar voor. En jij?
In deze Discovery call bekijken we welke vragen je hebt en waar jouw groeimogelijkheden zitten. Zo kunnen we op zoek gaan naar jouw ondersteuning op maat.
Dit gesprek is volledig vrijblijvend. No strings attached! Dus… Let’s go?
Nog niet overtuigd van een SEO-audit?
Nog niet overtuigd?
Dan voorzie ik jou graag van een gratis SEO video-audit. Is jouw website gepubliceerd? Dan bekijk ik deze, toon je wat er beter kan en waarom jouw concurrenten gaan lopen met het werk.
Zo krijg jij helemaal vrijblijvend al een voorsmaakje van hoe we samen kunnen knallen dankzij een SEO-audit.
Jouw vragen rond SEO, hier beantwoord
Ja, elk bedrijf heeft SEO nodig. SEO, of zoekmachineoptimalisatie, is de sleutel tot online zichtbaarheid en het bereiken van jouw doelgroep. Bijna 93% van alle online ervaringen begint met een zoekopdracht, wat betekent dat het hebben van een sterke online aanwezigheid essentieel is voor elk bedrijf dat online succes wil behalen.
Door te investeren in SEO, zorg je ervoor dat jouw website organisch kan ranken in de zoekresultaten van zoekmachines zoals Google. Dit betekent dat jouw website continue online zichtbaarheid krijgt en wordt getoond aan potentiële klanten die actief op zoek zijn naar jouw diensten of producten. Het belangrijkste voordeel van organisch verkeer is dat het relevant verkeer is dat jouw website bezoekt omdat ze geïnteresseerd zijn in wat je te bieden hebt, zonder dat je daarvoor hoeft te betalen voor elke klik, zoals bij PPC-advertenties.
Of je nu een lokaal bedrijf, een online ondernemer, net begonnen bent of al een tijdje bezig bent, SEO is een kritisch onderdeel van jouw marketingstrategie als je duurzaam wil groeien. Het optimaliseren van jouw website voor zoekmachines en het investeren in een effectieve SEO-strategie kan het verschil maken tussen online succes en het verliezen van potentiële klanten aan jouw concurrenten.
Door vroeg in SEO te investeren, zet je meteen je website in de goede startpositie voor organische groei en vermijd je dat zoekmachines het jou in het begin nog uitdagender maken dan het al is.
Dat hangt ervan af. Je moet autoriteit opbouwen en jouw plaats in de Google rankings verdienen.
Doorgaans reken je hiervoor best een aantal maanden, al kan het perfect zijn dat je na enkele weken al eerste resultaten zult zien. Dit hangt sterk af van hoeveel middelen je ter beschikking stelt voor SEO, de zoekwoorden waarvoor je wil ranken en de concurrentie. Technische aanpassingen aan je website bijvoorbeeld, duren doorgaans langer voor Google om op te pikken.
Ik identificeer in een SEO-audit niet enkel langetermijnaanpassingen, maar ook quick wins.
Je kunt proberen om zelf je SEO te doen. Er zijn veel bronnen beschikbaar om je hierbij te helpen.
Het is wel zo dat de spelregels van SEO voortdurend veranderen omdat er continu updates worden uitgerold. Om ervoor te zorgen dat je website blijft voldoen aan de best practices van zoekmachines en blijft ranken, moet je up-to-date kennis hebben en deze kennis bijhouden. Dit kan erg tijdrovend zijn en ten koste gaan van de zaken waarop jij als ondernemer echt goed in bent.
Wil jij een goede basis hebben om mee van start te gaan? Dan is het Essential Pack voor jou.
Het hebben van veel verkeer kan zeker helpen bij het verdienen van geld met SEO, maar het is niet de enige factor die van invloed is op jouw SEO-succes. Er zijn verschillende andere factoren die ook een rol spelen. Denk hierbij aan de kwaliteit van het verkeer, de conversieratio’s van je website, hoe performant je website is en meer.
Als je je richt op kwalitatief hoogwaardige trafiek, kan je met relatief weinig verkeer toch succesvol zijn. Je kan zo namelijk een hoger percentage van je bezoekers omzetten in betalende klanten, waardoor je omzet stijgt.
Het hebben van veel verkeer kan dus zeker nuttig zijn voor jouw SEO-succes, maar het is niet de enige factor die van belang is als je geld wilt verdienen met SEO. Het is belangrijk om te focussen op het aantrekken van kwalitatief hoogwaardig verkeer en het optimaliseren van conversieratio’s om het meeste uit een SEO-strategie te halen.
Stuur me een berichtje en dan bekijken we samen de opties.